Juletider.

Känner mig riktigt pepp idag så jag tänker plåga er med ett inlägg till.


Ska försöka göra mig kortfattad.


Förra helgen var jag i Sveg, det var en jätte bra helg som jag spenderade största delen med Karin Kitten. Jag har alltid lika roligt med den östersundan.


Fredag, kom hem ganska sent, men jag han bra precis till Idol, stack till Marina där svegs folket var. Efter det så gick jag och Karin ut en sväng och lekte lite. När vi blivit tillräckligt frusna så gick vi till Karin och drack te och myste. Var där till sena natten och vänta på de vackra orden "- Du får sova här om du vill" . Som vanligt så kom de och jag gick glatt å la mig. Vakna och det var första december vilket betydde julkalendern. Åkte sedan hem för att baka lite morotsbörd till farmor och medan de gräddades så var jag ute och lekte i snön med Tobias. Alltid lika roligt. När bröden var klara och goda så tog jag och Tobias bilen till farmor. Som inte var lika roligt. Det var jätte hemskt och se henne så där sjuk. Efter jag hjälpt farmor lite och gett henne lite mandariner och vatten så åkte vi till konsum för att inhandla lite grädde, skulle ju får fin besök på kvällen och jag hade tänkt å bjuda på lite varm choklad med grädde. På konsum träffade jag dem tre sötnosarna Salomonssons, inte varje dag man får träffa dem. Fick även veta att Maria är en trogen läsare så jag passar på att säga hej till henne nu - Hej Maria :) .

Karin kom och vi hoppa ut i snön på en gång och sen blev det mys med julfilmer och varmchoklad. Sen somnade vi så sött som små barn.


Söndag, julkalendern idag med. Sen så skulle Karin iväg å träna fotboll men eftersom jag inte ville att hon skulle lämna mig så kom jag på en sak som fick henne att stanna. "- Kaaarin, vi hann ju inte spela Randolph igår." Och som väntat föll hon pladask. Efter vi spelat ett tag så gick vi ut i snön återigen sen så gick vi till dollar. Där skildes vi åt och jag duschade, packade och åt mat och sen kom Sara, vi kokade varmchoklad, satt på en julfilm och skrev en önskelista. Sen vid femtiden så åkte vi ut till Sveg för att gå på julskyltning, som var ovanligt roligt, det var jätte mycket snö, mycket folk (för att vara Sveg)  och tomten va så klart där. Kan inte bli bättre.


Sen så bar det iväg till inte lika juliga sundsvall.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Malin
;o)

2007-12-10 @ 22:25:43
Postat av: karin

De vackra orden, haha :D Fast vi hann ju inte umgås i helgen, men nästa helg blire åka av, eller? :P Då är det jul ju!

2007-12-18 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0