Onödig fakta

Nu har jag suttit här ett tag och försökt att komma på en bra början, jag har skrivit om mandariner, bussar, sömn och bajs men inget funka så det mina dåliga "börjor" får bli en början ist.

Nu tänker ni säkert så här " hm, undra vad hon skrev" och efter som jag inte har nått för mig och är läxor fri så kan ni få veta små onödiga saker.


 -          Mandariner, jag älskar Mandariner, jag äter så mycket mandariner så jag snart ser ut som en, och då är det illa för att mandariner är nyttiga så det krävs mycket för att bli så rund. - Men jag är på god väg .

 -          Bussar, det är så mysigt att åka buss, varje gång jag sätter mig i bussen på morgonen så tänker jag "hoppas den åker igenom Birsta, hoppas den åker igenom Birsta" för då tar det ca 5 minuter längre.  Man slappnar av så mycket när man åker buss, för där kan man inte göra något där kan man bara lyssna på musik och små slumra. För sen när man kliver av så är det skola å det är läxa å städa å laga mat och massa skit. Så en plaskig kyss på kinden till han/hon som kom på bussen.

 -          Sömn, det var bara för att jag somnade lite lätt innan maten och de var så skönt, jag älskar att somna "på ytan" de är mycket roligare för när man sovet djup så vet man inte att man har sovit förens man har vaknat, apropå djup jag är jäkligt djup nu men det händer inte så ofta så ni får leva med det nu.

 -          Bajs skrev jag mest för att jag känner mig som en riktigt bajs korv nu, och har ju förövrigt bajs brunt hår. Ja, jag känner mig lika snuskig som en bajskorv.



Och det där, var bara början.  Mohahah.


Fortsättning följer


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du blivit brunett? :)

2007-12-05 @ 22:20:34
URL: http://nossrepynnej.blogg.se
Postat av: Sara

bajs är ett utmärkt ämne att skriva om. Mycket uppskattat (iaf från mitt håll!) !

2007-12-06 @ 17:18:05
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: Malin

Nä, jag va väl inte brunett direkt, men jag va hade nån konstig mörk blond färg ihåret. jätte fult, men nu är jag blondi igen!

2007-12-10 @ 21:08:30
URL: http://McDuberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0