sista natten

Idag blir det sista natten för mig och padre ivår lilla etta.
Ska bli skönt att få ett eget rum så jag kan sova ordentligt. Pappa lyckas ofta hålla mig vaken med alla dessa ljud han gör.

Måste vara inne i lägenheten imorgon och vi har inte flyttat upp någonting än.
stressstressstressstress

Det finns så mycket att göra imorgon, jag måste vara klar med grafisk, foto och ljud . måste skriva nå bajscrap på svenskan. jag ska flytta, jag ska baka och så måste vi skriva nån jäklans jul/skol låt. så hade jag tänkt å gå på stan å handla nå till jul och nyår men får se hur det blir med den saken. det får bli mjukisbyxor- de funkar i alla lägen !


Nä nu ska jag sova medans jag kan . har en känsla av att det blir en senkväll med luke imorgon !

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: frida

Ja det skulle jag ju kunna göra. Om jag inte jobbar. Men vi får prata mera om det sen. VI SES SNART MALLA :'D

2007-12-19 @ 23:45:40
URL: http://fridatrygg.blogg.se
Postat av: Sara

Hej fjärtis, var ett tag sedan du uppdaterade den här jäkla grejen. Ser fram emot skidåkning! Nu är det inge kallt heller :D

2007-12-20 @ 16:25:05
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: Sara

uppdatera den här förbannade jävla skitgrejen, kvinna!:) Jag är tämligen säker på, vid det här laget, att ni har flyttat, haha. Watch out för torsdag, då kommer vi!

2008-01-12 @ 20:06:38
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0