Gårdagen.

Nu ska jag skriva lite om gårdagen, det var en väldigt bra dag hade lite otur med minnet och bussarna bara.

- Först glömde jag väskan hemma, men som tur varr så hade jag pengar och busskort i jackan sen råkade jag ta fel buss så jag fick en liten fin "sjukhus runda", så nu vet jag i princip hur alla sjukhus ser ut här i sundsvall och sedan på kvällen efter jag hade varit hos Elvira så missade jag bussen med ynka 5 minuter och då var det hela 55 minuter tills nästa buss. Och så hade jag glömt både mobil och mössa i skåpet så jag stod där å frös och kunde inte ringa pappa .


Igår så hade jag, Elvira, Amanda och Roberto redovisning på historian om kyrkans splittring, det gick ganska så bra och slutsatsen blev VG :D Sen så hade vi matte och då fick jag reda på hur det gick på provet och det var VG+ , wiihwiihwiih, jag har aldrig fått vg på någon matte grej förut så nu är jag glad och måste få skryta lite :D Sista lektionen var gympa vilket betydde bad , med klädan på. Hah, det var jätte kul och jobbigt, sedan stressade jag och Elvira till bussen, väl hemma hos Elvira och vi var mer än redo för att yoga. Vi yogade i en timme åt mat, drack te och höll på lite med vad som helst. Sen åkte jag hem och var desperat i en timme och gick å la mig tidigt, vilket jag behövde.


Nu sitter jag här, med en fin fin träningsvärk och gör engelska, har varit uppe i lägenheten och hjälp pappa att måla lite, vi håller på att måla mitt rum nu och det blev en mörk lila färg. Får hoppas på att det blir bra, lär väl märkas.

Så ska jag skryta lite till här nu, jag fick MVG på en matte läxa, jag fattar inte,  i 9an hade jag ju knappt G, åh va kul. Hoppas det håller i sig :D


Nu ska jag upp till pappa lite mer, gö klart engelskan, kolla på Greys och sova !


Vet inte hur mycket det kommer att dröja innan nästa inlägg för imorgon ska jag sova hos Elvira och vi ska Yoga, sen på fredag så ska jag vara i Sveg :D Skeeit kul


CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är imponerad av MVGet! Du ska vara stolt :) Och du bestämde dig för lila på väggarna alltså. Det blir finemang det !

2007-11-28 @ 20:25:40
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: frida

oj. Nya mattesnillet ;D

Har ni flyttat nu? ta bilder i lägenheten !! :D

2007-11-28 @ 22:32:51
Postat av: Malin

NIx, vi har icke flytte jett.

2007-11-28 @ 23:09:51
URL: http://McDuberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0