Happy Day

Sådana här dagar borde det vara mer utav!

Det var fredag, jag var pigg, glad och skolan var helt toppen . Lektionerna var inte allt för jobbiga, jag fick minst G på matten provet (vilket är jäkligt ovanligt), det var pizza till lunch och sedan gick vi iväg och köpte fika, fast jag köpte bara te pga. min jul-diet, men jag klagar inte(!) jag fick ju gå och dricka te ur en så där "kändis mugg" vilket jag finner väldigt roligt :D

Efter lite pata pata, gnägg och bröst mjölk så var det dags för rölig bild :)

Jag har inte varit så förtjust i rörlig bild men de senaste gångerna har det varit as kalas, framförallt idag - jag längtar redan tills nästa fredag!

Efter skolan så gick jag med lilla Elin ett litet tag och sedan bar det iväg till Birsta för att träffa självaste Kent Arne Torsten Duberg. Vi kollade in lite av det nya innerstället "Birsta City" och väl där passade jag på att köpa en smoothie, även den serverades i en sån där "kändis mugg" vilket gjorde min dag ännu liite bättre.
Apropå birsta, jag hitta jätte mycket på Ikea som jag vill köpa, ska ju snart göra om mitt nya rum, fett nice!

Oh Crap, Halv 2! Jag måste börja tänka på refrängen, snabbspolning!

- Kolla efter skor, hitta inga skor, hatar mina hälar!

- Köpte mat, laga mat, åt mat!

- Pappa köpte chips, Malin åt inga chips, Malin åt frukt, Malin Duktig!

- Kolla på Idol, Amanda suger, Daniel åkte ut, Pappa arg!

- Malin jobba på sin portfolio, inget gick som Malin ville, Malin glad ändå!

- Kolla på Doobidoo, Pappa skratta åt Claes Malmberg, Malin skratta åt Pappa.


-Klockan mycket, Pappa snarkar, Dracula härjar på teven, Malin är pigg!


 

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Sara

Malin din fis, jag blir så glad när du skriver :) Jag längtar till nästa fredag då du kommer hem iaf!

2007-11-24 @ 15:52:26
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0