Hurtigbull-dag !

wooups! nu är det redan november,  jag hinner inte med, tiden bara rusar förbi medans jag bara sitter här och ser hur den försvinner. Men innan jag är redo att lämna oktober bakom mig så måste jag bara skriva några rader här om gårdagen, alltså 31 oktober. Jag vakna lite innan 9, skyndade mig att slå på tv så jag kunde se det sista av vakna med the voice, sen gick jag ut och sprang en runda , sedan sprang jag in i duschen och sen frukost och disney channel, medans jag satt där och smaska så kom farmor och farfar och siv så jag satt å prata med dem ett tag med mat i munnen. Sedan stack de iväg till dollar och jag gjorde i ordning mig för kl 12 skulle jag till norra och hurta mig med karin och marina. Väl där ställde jag mig utan för och vänta , visste inte om dem hade kommit eller ej, och efter ett tag så kommer marina utspringades från rörelserummet och typ skriker " Karin har haft sönder en lapma, guuh, va pinsamt, va ska vi göra, karin har haft sönder lampan!" Går in för att kolla va fasiken osm har hänt och ja, helt rätt, där stå karin uppe på en plint och håller i en hel jäkla takplatt och taklampan. Man kan inte göra så mycket annat än att skratta, marina står nedanför plinter och är hur nervös som helst och börjar fundera över hur mycket det kommer att kosta oss och karin står där upp och försöker kulra ut hur man ska sätta fast allt igen, vi stod där ett bra tag och försökte fixa den lilla incidenten och efter många om och men så vågade vi pallra iväg oss till Yvonne Norell , vår räddare i nöden, hon tog det med ett skratt och ringde vaktmästaren och vi fick gå till gympasalen ist, puuh. Där tränade vi lite smått,  vi "töjde" för det mesta . och så måste jag ge en lite eloge till Karin Lager som har gått från kylskåp till ett kylskåp med svängdörrar. bra jobbat kitten! Sen cyklade vi i det fina vinter vädret till marina och åt en väldigt lyckad paj, marina kan hon. Sen efter lite tv och lite skolkatalog så cyklade jag hem och åt fisk och myste vid tven och sen så gick jag och la mig, åå preciiis när jag höll på att somna så ringer Karin, och vill låna dasset, så det va bara att pallra sig upp och klä på sig igen. sen efter några ynka sekunder så stod både Cissi och Karin i min hall, de va kul att träffa cissi igen, det var ett tag sen nu, sen satt vi å prata ett tag och karin försökte tvinga med mig att cykla en bit med henne, aldrig i mitt liv tänkte jag, men karin lyckas alltid få mig på fall och det slutade med att jag cyklade med na enda till dollar, sen fick jag äntligen sova.
Så ännu ett långt och givande inlägg, och nu kan jag äntligen vidare in i november, men va jag har gjort idag, ja det får ni veta i nästa inlägg. heejdåå

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Sara

Jamen perfekt, du har tränat medan jag har vart borta, nu kan du hänga med mig ut och jogga någon dag! Know you want to ...

2007-11-01 @ 15:28:08
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: karin

Tackar, tackar, är ju lite stolt själv faktiskt ;P

2007-11-02 @ 17:36:07
URL: http://klager.blogg.se
Postat av: Eve

vad töjde ni för något då malin? ;)

2007-11-04 @ 18:27:08
URL: http://ronnung.blogg.se
Postat av: frida

Malin, du måste uppdatera bloggen snart :o

2007-11-08 @ 22:49:28
Postat av: marina

Uppdatera bloggen malin! jag vill ju läsa :D

2007-11-13 @ 17:35:08
URL: http://stener.blogg.se
Postat av: Sara

Malin din kråka, skriiiiiiv! :)

2007-11-18 @ 16:20:08
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0