Bra dag (:

Idag har det varit en ganska så bra dag, om man bortser från all trötthet och min huvudvärk som kommer och går som den vill, men det är sånt man får ta antar jag. Iaf dagen har varit väldigt slapp och det började med datakunskap x2, första lektionen så var det mest bara sitta och surfa och lyssna på musik, yeah, sen blev det prov , mycket lättare än vad jag trodden så tror att jag klara det iaf, och bara för att jag skriver det så kommer jag får ett stort IG, men det är nog oxå en sån där sak man får ta. Sen så blev det lunch vilket betyder pizza buffe på texas med lotta, elvis och lene, det var trevlig och gott, mm. ja sen var det bara matte, klassråd (?) och engelska kvar sen var det slut för dagen, tack hej.
Sedan gick jag på stan med Elvis, trodde att jag skulle hitta en jacka, men va fasiken, vem försöker jag lura, jag får nog leva med min tjocka, kalla, beiga skid jacka som har en sned dragkedja (?) i 5 år till, men jaag klagar inte. nono
Iaf nog med tråkiheter, jag och Elvis har bestämmt att vi ska börja på yoga, Weeeij. vi börjar nog veckan efter lovet, om det blir av, hoppas det! Och när vi ändå är inne på ämnet träning så kan jag berätta för er att jag var på friskis&svettis idag, chockerande att jag rör på mig, I Knooow, men det va riktigt roligt och med bra sällskap, dit åker vi nog igen, I hope . så hoppas jag verkligen att jag kommer få en riktig saftig träningsvärk imorgon, annars blir jag less :) 
Snart är det sängen för mig, sitter nu och kollar på Grays och dricker en stoor kopp kvälls te, har nyss tvättat håret med yes-diskmedel för tredje gången, skulle egentligen bara tvätta 2 gånger men den där jävla färgen försvinner ju aldrig, hoppas inte att dte är farligt bara för ärligt talat så är jag hellre brunett än flintis. baajs

CRAPOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0