Haaaaa- LÅH

Japp, nu sitter man här igen och gjort en till blogg, undra om den här kommer att bli lika lyckad som de andra bloggarna jag har, dem som jag varken kommer ihåg namn lr lösenord på. Menmen, det är ju alltid värt ett försök till, och alla i min klass har blogg, så jag vill oxå.  om ni märker att jag börjar tappa stinget, så är det bara att ge mig en spark i baken. önska mig lycka till!!

nu ska ni få veta hur min dag har varit, om det nu skulle vara så intressant.

Jag vaknade före tuppen idag igen,  jag börjar vänja mig att gå upp vid 6 nu, även om jag försover mig lite då och då, så tycker jag att jag gör ett kanon jobb.. 
Jag har haft en mycket tuff natt, jag vet inte hur mycket jag fick i mig under natten men jag vaknade och kännde mig helt groggy, hela rummet snurrade och jag, med min balans, hade jäkligt svårt att stå upp - säkert legat och rullat i som en tok de få timmarna jag sov- men iaf den där "baksmällan" satt kvar hela dagen och efter svenskan (kl2) så gav jag upp, jag orkade verkligen inte ha mer än 2 timmar multimedia just då, även om det är roligt. Kom hem runt 3 och stupade i säng på en gång, det var ganska roligt att somna för det känndes som om någon var där och gungade mig till sömns. nu sitter jag iaf här med min nya, fina blogg och mår, ja, liiite bättre, rummet har slutat röra på sig men jag mår fortfarande illa och är jäkligt slö, och jag som har massvis med saker att göra, alla jävla läxor vi har fått och en stökig etta att städa, fan när jag ska jag lära mig att hålla ordning?  Aja, nu ska jag börja tänka på refrängen och skaffa mig ett liv, lr iaf bra betyg, kanskehoppas på att jag mår bättre i morgon och hoppas att jag kommer ta väl hand om den här bloggen, mest för eran skull, så att ni inte missar något väldigt viktigt som händer i mitt otroligt fartfyllda liv.

Attsiken, jag som skulle på friskis och svettis idag med elin och någon sara(?) korvstroganoff att jag blev sjukis, jag som ville dit, men på onsdag ska vi dit och då ska jag va frisks(!!).

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Malin

HOHO

2007-10-22 @ 23:37:53
URL: http://McDuberg.blogg.se
Postat av: Sara

Sundsvallshuvudvärk eller vad? Lät inte sådär extremt kul, du!

2007-10-23 @ 13:21:04
URL: http://nogg.se/tjooho
Postat av: MalinLät inte sådär extremt

Nix, magsjuka. jag spydde i natt ;)

2007-10-23 @ 13:41:31
URL: http://McDuberg.blogg.se
Postat av: Sara

Min kommentar var värsta tråkig, men jag fick stressa för jag satt i biblioteket och sur-ulla var påväg åt mitt håll :D höhö. Anyway, Magsjuka?!

2007-10-23 @ 16:20:26
URL: http://nogg.se/tjooho
Postat av: Malin

Haha, lilla Ulla. jo, men den är över nu :) nu är frisk och kry.

2007-10-23 @ 18:20:21
URL: http://McDuberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0