Jag vakna upp en morgon, sen va den dan förstörd!

Precis så var det i morse, jag är helt slut nu för tiden, skönt att det bara är en dag kvar till lov för det behövs, kommer knappt upp på morgorna längre (eller, morgon och morgon, kl 6 är nästan natt) . jag åt frukost och sånt i vanlig ordning så skulle jag gå ut till bilen och precis när jag gick ut genom dörren så möttes jag med en groteskt lukt, åhh neej, tänkte jag, det är sulfiten som är igång igen, blosten är inte på min sida idag! sen kom jag precis ner till busshållsplatsen när bussen var där och jag sprang, jag sprang som en tok för att hinna med, men tokar springer tydligeninte tillräckligt fort . så där fick jag stå, i sulfit lukten och väntar på nästa buss i ca 10 minuter och kallt som satan var dte oxå. Storsans livet är inte lätt för en liten byfåne som jag.
Sen rullade dagen på som vanligt, förutom ljud som va ovanligt roligt, vi fick vara ute och intervjuva folk på stan, den stora frågan var - Vad önskar du dig i julklapp? och nästan alla önskade sig att deras barn skulle kommaoch hälsa på eller att de skulle vara friska och krya under julen eller ja, några önskade sig ju sexiga underkläder, en halv liter wiskey och det var till och med en som önskade sig Irak, haha. det var iaf jätte jätte kul men kallt, fasst det var de värt. det är dessutom kul att det börjar bli kallt, jag vill ha vinter :)
 Och nu sitter jag här med kyckling å ris i magen och glad över att jag klara dagen. Nu är det slut på det roliga för historia boken, dammsugaren, disken och en opackad väska väntar på mig. för er som inte vet så åker jag hem imorgon :D ska bli ootrooliit kuule.

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Sara

i agree! Det ska bli skiiiiitKUL!

2007-10-25 @ 18:31:54
Postat av: frida

det ska bli otroooliigt kul att träffa min lilla malla

2007-10-25 @ 18:55:13
URL: http://fridatrygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0