Nu ska vi se, sa den blinde till den döve.

Ja, nu ska vi se här, det har hänt ganska mycket sen det senaste inlägget, men jag är ganska så trött nu så jag tar det i en snabbare version.  
Allting började en fredags eftermiddag då jag anlände hem till de "utslitna rövhålet", jag klev in genom dörren och det första jag såg va att det stod tacos på bordet, jag drog på mig ett stort leende och började slaska i mig, när jag var mer än full så ringde jag till Ebba och Sara och efter mycket sega 40 minuter så låg dem i min säng och gravade. Vi tittade på film och hade det väldigt mysigt och sen efter halva filmen så slocknade alla, vi låg och sov ända till halv 12 då vi bestämde oss för att gå till kyrkan, på vägen dit träffade vi några gamla bekanta, vi gick till kyrkan och väl där gnäggade vi på och hade det chill sen åkte jag hem för att dra ut till lördag.

Lördag, jag tog en rejäl sovmorgon, vilket jag behövde efter vår vilda natt som vi hade igår, slöade ganska mycket men sen så blev jag sugen på godis så jag ringde Sara och vi gick på dollar och köpte en sån där godis-burk, sen tog vi en promenad med våra godis-burkar, vi gick samma gamla vända och pratade om samma gamla saker, precis som förr på den gamla goda tiden, sen skildes vi åt och jag åkte å mötte Frida, vi åkte hem till mig, kolla på American History X, skrattade, åt godis, youtubade och gungade. Sen for vi hem till Frida där vi somnade in gott i hennes soffor, sov där till 5-6 på morgon sen gick vi ner till hennes säng.

Barabambambaam, Söndag, vakna hos Frida vid 10 jag åkte hem och sprang en runda med Sara, korv-jobbigt, sen duschade jag och sedan var det fika time med några av medlemmarna Duberg. På söndag eftermiddag var jag med min efterlängtade Ida, vi gnägga på som vanligt och jag passade på att göra tandställningsminen så mycket som möjligt.

Ny vecka, nya tag. Upp och hoppa kl. 6 och jag var pigg som en lärka, åkte iväg till kondis och köpte frukost sedan bar det iväg till vindens stad, eller by, jag spenderade hela bilresan genom att kolla på min tandis. Sorligt att den ska försvinna ut ur mitt liv, kommer aldrig att glömma dig! Kom till tandläkaren kl. 10 ungefär och allt var bort vid 11, är inte så nöjd, märkte att jag har hur långa, stora och gula tänder som helst, buhu, jag vill ha tbx min tandis, NUU. (men kan nog nöja mig med att de är ganksa raka) Sen gjorde vi östersund ett tag, vi åt taco buffé och jag köpte ett par rosa tofflor. Sen åkte vi hem, ja juste, med "vi" menar jag, "Jag och Mamma." Sen åkte jag till Marina och Karin, kul och träffa de fisarna också, vi satt mest och prata å skratta. Alltid lika trevligt. Sen så somnade jag hos Karin, för traditionens skull, eller vad man nu säger .

Tisdag, vaknade upp hos Karin, vi åt frukost sen så körde vi vår egen lilla sorts yoga. Sen så gjorde vi lite dittan och dattan och sen åkte jag hem och nu sitter jag å har just skrivit klart min blogg, som vart lite längre än väntat, men smällar man får ta, jag lider då inte va det..


CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0