Toppen

Allting är bara så toppen, jag har haft en toppen dag jag har tom haft en toppen natt. wiio

Det börja med att jag inte kunde sova och låga vaken till kl 2 på natten utav illamående och det känndes som att jag skulle baka en pizza vilken sekund som helst, vilket jag gjorde, jag hängde över toaletten från 2 till halv 3 och sen när jag jag va tom så somnade jag, kl 3 ungefär, och kl 6 ringde min underbara väckar klocka. jag var verkligen super sugen på att trippa till skolan just då, så jag stannade hemma. Somnade unge fär vid 9, jag är ju tvungen att se vakna med The Voice bah, sen så vaknade jag ungefär vid 11 och va heeeelt slut körd och då var det bara å börja med de x antar läxorna vi har, sen kom pappa med min jacka, som jag väntat på i all oändlighet, och jag trodde nästan en liten stund där att helvetesskapet skulle vända, men icke, den där jackan såg inte alls ut som den gjorde på bilden och min dag blev ännu mer toppen.

Vilken tur att mina desperata husfruar kommer och hälsar på kl 9 ikväll, annars så skulle jag inte klara den här toppen dagen.




CRAPOUT


image3

Kommentarer
Postat av: emma

men stackare! jag hatar också mitt liv :D haha nerå men ja gillar din blogg:D

2007-10-23 @ 21:58:24
Postat av: marina

Vad kul att du har blogg! såg det nu! :D SAKNAR DIG NÅTT SÅ GRYMT MYCKET TÖNT

2007-10-24 @ 18:51:41
URL: http://stener.blogg.se
Postat av: Malin

Weeij, japp jag kännde för att skaffa en blogg :) hoppas att du kommer bli en trogen läsare ? Jag saknar dig med, men detär nära nu ;) sen efter lovet så lovar jag att komma hem mycket mer på helgerna :)

2007-10-24 @ 21:35:37
URL: http://McDuberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0