april april, din dumma sill.

mothinto youmountain säger:

vem?

- Duberg säger:

what?

mothinto youmountain säger:

vem är du?

- Duberg säger:

största frågan är ju isf vem är du?

mothinto youmountain säger:

du kan ju hälsa den där malin att jag har hackat mig in på hennes msn

- Duberg säger:

jotack jag har märkt att du gjort det, vem ska jag hälsa ifrån?

- Duberg säger:

samt vad har hon nu för nytt lösenord?

mothinto youmountain säger:

äh va fan, känn dig blockad

- Duberg säger:

okej, jaja du verkar ju hel mysko, du vet att jag är hennes brossa va??

mothinto youmountain säger:

ja inte så svårt, hon heter ju malinduberg@hot och du tobias.duberg@hot. jag är inte helt dum ihuvudet eller

- Duberg säger:

varför ställde du då frågan?

- Duberg säger:

vad har du vunnit på att hacka syrrans konto då?

- Duberg säger:

Du vet att om någon får reda på att de just var du som hackat hennes konto så har du stridit mot pul??

mothinto youmountain säger:

hur fan ska nån kunna få reda på det?

- Duberg säger:

Ja, folk brukar lätt kunna ventilera

mothinto youmountain säger:

äh, chilla nu va.

- Duberg säger:

jo jag är lugn mej skadar det inte, det är värre för syrran min

mothinto youmountain säger:

va fan, en msn, hon kan väl fan göra ny

- Duberg säger:

du tycker väl antagligen mycket om henne eller lite eftersom att du måste hacka hennes konto

mothinto youmountain säger:

hejdå, nu ska jag tracka hennes msnkompisar. du va inge rolig

- Duberg säger:

Det går ju att anmäla dej för detta brott, för hotmail är skyldig att lämna ut iploggarna isf, bara så du vet



 

Åh, min bror, läs och skåda hur myckat han skyddar mig och min msn.
Han lägger ner tid och energi för att sätta dit den där jäkeln (läs: jag) som har hackat sig in på min msn.


hahahhahahha, jag bara älskar sånt här.

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

det där var så jäkla bra malin!

2008-04-04 @ 18:20:32
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: frida

hahahaha

2008-04-07 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0