Carola

Vidga ändtarmen nu Carola, lätta på trycket och sjung ut.


image31

Carolas stora hitt "fångad av en stormvind" har nu fått en helt ny betydelse i mina ögon.


Efter en sökning på "släpp nu av en fis" och då "Carola - fångad av en stormvind" dyker upp ställs många tankar och funderingar i mitt huvud.


Gjorde hon alla dessa dans steg för att hon hade en jäkel på gång?

"känner doften från en stilla ocean" - en smygare som doftar mer än vad den hördes?

Är det hon som skapar stormvinden?

"Det är dags att ge sig av, för stunden som har flytt kommer aldrig mer" - pepp prat till hennes avkomma, då hon menar, ge allt ni kan, för stunden efter ni har lämnat mig kommer aldrig mer?

"Utan saknaden lämnar jag min trygga hamn" - fisarna lämnar gladligen Carola och känner en viss lättnad att bli av med henne?

"När du ler och räcker mig din hand" - en kod mening för "När du ler och sträcker dig ut ur min tarm"?


Se och lyssna på Carolas låt "fångad i en stormvind" här -> http://www.youtube.com/watch?v=mbftMv2Gl84 och lägg tanken på hur denna låt handlar om just gaser från ändtarmen. Det finns en klar koppling.

  

  

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahha!
DU HAR RÄTT VERKLIGEN!

2008-04-22 @ 09:43:28
URL: http://www.emelie91.blogspot.com
Postat av: martina

det stämmer ju fan! det är ju exakt så! fjärt carola :P

2008-04-22 @ 18:43:53
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0