Elvira

... du kommer snart att få en blåtira.


Jag sitter och pratar med Elvira i det coola chatt programmet msn.

Jag har fått reda på att den där jäkeln håller så att smida planer tills vecka 18, då jag kommer på besök. Jätte kul, bara att jag håller på att bli galen av nyfikenhet och den där smeden VÄGRAR att ens klämma fram en pytte liten, mini liten, jätte liiiiten ledtråd. Vilket gör mig, ja, som sagt galen, helt crazy alltså. 


Jag hoppas inte att hon smider några onda planer bara, som att hon kommer att sprutmåla mig blå och att jag måste prata med en smurf röst en hel dag, eller att hon kommer att putta ner mig i is kallt vatten så jag blir helt blå och sen tvinga mig att prata som ett par smurfar, ELLER, att hon kommer att sparka mig i skrevet så jag kommer att låta som en smurf i hela mitt liv.


Nej, jag vet inte om jag vågar åka till sundsvall längre. Elvira är ond och jag vill inte bli en smurf.


SÄÄÄÄG, VAD SOM KOMMER ATT HÄNDA V. 18.    NU!!!!!!!!!!



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: emmmaaaa

lämna plats åt mig också när du kommeeeer!! vi kan ju typ keka ice-cream? :O :O

2008-04-22 @ 16:14:47
URL: http://asemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0