Fart fylld helg...

...eller nä, de var nog inte de rätta orden men jag har gjort någonting iaf och det är något utöver det vanliga.


För att göra ett långt inlägg kort, så blir detta inlägg i list-form.



Grillat för första gången i år
, och det var faktiskt också första gången jag verkligen gillade rött kött sen jag var vegetarian för en månad. Tror också vi var först på kvarteret i år med att ta fram grillen. HA. Suckers.


Tog en efterlängtad promenad med min alldeles egna storstads tjej, Frida.


Gav mig själv en behövlig sovmorgon.


Vart på körskola kurs i 3,5 timmar. Ett riktigt sömnpiller, men det skulle ha varit betydligt värre om det inte fanns gratis fika, godis, läsk och trevligt sällskap.


Var på 80-tals kalas i lördags, men sen när man kom dit så fick man reda på att temat var inställt. Inte så mycket att göra åt, men som tur så var jag inte en sån extrem 80-talare och det fanns några mer än jag som hade missat tidsmaskinen. Själva kalaset var väl si sådär, det var en typisk svegs-fest, så man kan väl inte begära så mycket. Hade några roliga stunder i alla fall.


Åt blåbärspannkaka för första gången i mitt liv och jag kommer definitivt att göra det igen.


och sist men inte minst.


Jag övningskörde, för första gången, jag fick träna på att starta, stanna, smygköra (?) och växla. Vet inte riktigt hur det ska gå första gången man kör, men det kändes ganska bra, ibland, men ibland så fick jag lite smått panik och hade ingen aning av vad jag skulle göra, men jag lever ju iaf och jag kan stolt säga att jag fick bara motorstopp en gång.



Det där var en liten del av min weekend. Nu är det sängen som gäller för min del.




CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare

Det låter som en grym helg =)
En sak ska du veta =P o det va att det syntes att du fick panik, jag höll på o bli påkörd ;P

2008-04-07 @ 20:36:28
Postat av: martina

låter som en rolig helg :D

2008-04-09 @ 12:22:05
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0