Fråga Malin.

Eftersom jag konstigt nog inte är trött och har lite tid att ta dö på så tänker jag nu svara på en väldigt viktig fråga som Martina gärna vill ha svar på. 

Frågan löd såhär.


martina om slit och släng

fick du se vantage point? :P


Malin Svarar.

Kära tönt, jag kan med en besvikelse i rösten säga att inte såg filmen, jag hade gjort allt jag behövde för att få denna belöning men ack, för mig kommer det alltid vara så här att jobb och pengar kommer före mitt sociala liv och bestämde då att ist för att se en film jag redan sett, tjäna lite pengar så jag har råd att mata min spargirs och att åka till den kungliga huvudstaden. Då jag kände att jag svek en av mina bästa vänner så läkte såret snabbt då jag fick se hur mycket jag hade gnott ihop och kom då på att för dessa pengar kommer Sara aldrig lämna mig trots att jag sviker henne lite då och då.


Meningen med detta inlägg var då att jag skulle skryta om att jag jobbade i över 10 timmar i lördags, och jag tycker att hela världen skall veta detta för att sedan berömma mig eftersom jag är så duktigt.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: den

jag är U-P-P-R-Ö-R-D !!! hähä, nej såklart är jag inte det, jag älskar pengar och vill gärna ha massor av dom. Det enda jag kan vara lite upprörd på är att du har ett jobb och inte jag... men jag fick ju aktiteutdelning istället :D

2008-04-16 @ 19:13:25
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: martina

men pengar måste man ha :P fortsätt mata din lilla gris. men jag tycker du är grym som städat i 10 timmar :D

2008-04-22 @ 09:43:12
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0