Jag är exalterad

Tihihiihhahahahahohohoho he.. he.


Nu sitter jag har i ett rätt så städat rum, med opackad väska, ett stort leende på läpparna och kollar på toon disney.  Det är farligt nära nu till flera timmars bussresa till skratt och godis, grönan, indiskt mat, handla, försöka få en vakt att skratta och leka turister, ja göra Stockholm orolig helt enkelt. Och sedan när jag är färdig med the big apple så ska jag sprida min orolighet till sulfit staden och sedan tillbaka till sur Sveg. Jag känner mig lite som en pest råtta som åker till alla ställen som börjar på S och tar dem med storm. MOhahaha, var orligt.


Nu ska jag ta på mig min snurresprätt mys dress och plocka undan lite mer för att sedan packa min röda väska.


Synes i den kungliga huvudstaden. Och sulfitare, vi syns på onsdag.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

fan va mäktigt det skulle vara om vi fick en vakt att börja skratta, heeeheheheeee, jag tar med min kamera, så är det bara

2008-04-26 @ 10:02:30
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: Malin aka Mullin

Kameran packade jag först :D

2008-04-26 @ 11:54:41
URL: http://McDuberg,blogg.se
Postat av: Jonteponte

vakterna i sthm är inte likadana som vakterna i england som knappt får andas :O ha så kul ändå :)

2008-04-30 @ 12:44:11
Postat av: martina

fan vad kul ni kommer och ha, och hade :D

2008-05-05 @ 19:22:31
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0