Made of steel, made of stone

Det är precis vad Elvira är, att hon inte ens kan berätta lite om sin planer åt min sundsvalls weekend är oförskämt. Jag har gjort precis allt för att försöka få henne att släppa bara en liten smygare, men inget funka, inte ens när jag slog på min arga sida. Om hon bara kunde släppa ut allt med en stor brakare så jag slipper sitta här å käka lugnade piller. Jäkla skit.


Inget funkar på den där kvinnan, jag lovar, hon har ett riktigt msn face (läs: poker face). Hon äger mig helt enkelt, jag känner mig som en fis i rymden när jag försöker borra igenom hennes botox ansikte för att sedan gå in och göra några justeringar i hennes hjärnkontor. Helt omöjligt. Se mina tappra försök.

image21

image22

image23

image24
image25
image26
image28
Elvira: HAHA, va det där det bästa du kom på?
image29
image30

som sagt,  Made of steel, made of stone.

CRAPOUT


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0