slit och släng

"Städa, städa varje fredag också varje jul, det tycker jag är kul.

Men inte mörda på en lördag för det verkar skumt, det tycker jag är dumt."


Pippi är allt bra duktig hon, själv sitter jag här i mitt katastrofala rum en lördag förmiddag och jag har inte ens börjat städat än. Nä, nu är det skärpning som gäller från min sida. Idag ska jag ha en "vara duktig dag", jag har redan börjat lite smått med en morgon-jogging-runda med Sara och en lång dusch med ansiktes sauna som avslut. Sen senare idag ska jag jobba på Brand men innan det ska jag säga hejdå till alla mina dammonster under sängen.

Om jag lyckas överleva denna slit dag så blir min belöning Vantage Point med Sara.  
Önska Mig Lycka Till.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: hurtisen

malin, jag hoppas at du städar för livet nu??! :D

2008-04-12 @ 15:49:39
URL: http://sarai.blogg.se
Postat av: anna

Får man gissa att det va sara som skrev den kommentaren?;)

2008-04-13 @ 21:40:32
Postat av: martina

fick du se vantage point? :P

2008-04-15 @ 19:46:00
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0