Tacos

Underbara dag

Underbara sol


Underbara tacos


Det var tacos idag på skolan och oj(!) vad det är gott, det var tom så gått så jag gick in och åt två gånger på vår extremt långa rast. Man kan tro att det räcker men, men inte för mig, den där maträtten är verkligen en gåva från högre makter. Jag ville bara ha mer, mer och mer och smart som man är ibland så kom jag på att jag kunde göra en mat dosa och ta med hem, mat tanterna var inte på min sida när det gällde den iden men efter att jag hade hostat upp 47 kronor så gick det betydligt bättre.


Jag ska iväg och jobba klockan 3 och är där enda till 8 och då är det ju perfekt att ha en låda med tacos med sig när magen börjar ha konsert. Dit längtar jag något kolossalt. Åååh, Tacos, det är sådana saker som tacos som gör livet värt att leva. Amen.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: frida

MALIN, JAG SAKNAR DIG!

2008-04-20 @ 12:15:00
Postat av: martina

Amen!!

2008-04-22 @ 18:19:23
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0