Bulgarien, Sunny Beach!

Idag tar jag mitt pick och pack och drar till Bulgarien, Sunny Beach.

Vi ska åka dit för att förbättra (förändra) ryktet svenskarna har fått där borta, vi har en vecka på oss, det kommer inte att bli lätt men är det några som kan klara det så är det vi!


Klockan 1940 lyfter planet från arlanda och där kommer 7 väldigt överspända svegare sitta och skaka, skratta av nervositet och undra vafan vi har gett oss in på.  Och värre kommer det bli när vi har kommit till flygplatsen i Burgas, Anna och Karin kommer antagligen ha tappat bort passet på flyget eller nått liknande, Sara kommer få panikångest attack, min väska med alla mina nya kläder kommer bli stulen, Helena kommer springa direkt till barnhörnan och Marina kommer sticka direkt till baren. VILKEN TUR att vi har med oss en morsk Ytterbergare, vår lilla stadsbo, som vet hur man beter sig i hetsiga situationer bland mycket folk.


Det kommer också bli kul när alla kommer få diarré och vi ska dela på 2 toaletter, vi kommer få skita i skift!

Hahahha, vi kommer se ut som på sällskaps resan, den då dem åker skidor, då när dem ska knäppa kort till liftkortet!

IN...
UT...

IN...

SKYYYYNDA!!!!

UT...



Önska oss lycka till och håll tummarna på att det här inte är mitt sista inlägg.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: asd

skojj

2008-08-12 @ 08:55:25
URL: http://makedonie.blogg.se/
Postat av: elin

:o don't die!

2008-08-16 @ 11:56:54
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0