everybody hates Mandy Lane

Jag skulle egentligen åka till sundsvall igår men jag valde att sova istället. Jag gjorde nästan samma val idag men som tur var så kom John Titt och hälsade på 40 minuter innan bussen skulle starta. Jag hade inte börjat packa eller nått så jag gick upp i varv ganska fort, men som tur är så är jag ganska van med sista minuten-situationer så jag vet precis hur man ska hantera dem. Springa runt som en speedad duracell-kanin, skrika åt alla och allt som kommer i min väg och bara tänka negativa tankar. För tänker man bara negativa tankar så blir allt mer positivt när man väl lyckas. Vilket det blev, när jag hade lugna ner mig själv och när eftersvettningarna började inta min kropp, mina kläder och sätet. Jag varnar er, sätt er inte längst bak i länstrafikens buss som går mellan Mora och Östersund. Resan gick bra, den var lite lång bara och lite tråkig, den var långtråkig. Det finns mycket roligare saker att göra än å att sitta still i nästan sex timmar, vilken tur att Johnny Depp gav sig tid för att göra mig sällskap nån timme.


Ikväll har jag, Elvira och Pappsen varit på bio. Jag och pappa såg verkligen ut som far och dotter när vi kom inskuttandes där i biosalongen, vi bar matchande träskor, matchande flygplans-kepsar, jag hade en T-shirt som det stod "Jag har världens bästa pappa" på och pappa hade en som det stod "Tycker du jag är en bitch, då har du inte träffat min dotter" på. Elvira passade inte riktigt in i vårt Duberg gäng då hon gick i en gungande takt bakom oss, med fötterna rakt ut, kepsen på sned och sa "lol" hela tiden. Vad det nu betyder?


På bioduken visades All Boys Love Mandy Lane, jag gillade henne inte, det skulle jag inte ens göra om jag gjorde ett könsbyte. Jätte dålig film. 1 av 5 korvar får den, en lite sketen prinskorv med äcklig senap på.


Nä nu ska jag umgås lite med Johnny Depp och John Blund!


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: victoria

jag tyckte den filmen verkade bra, men inget man ska se då alltså?

2008-08-07 @ 00:33:53
URL: http://victoriahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0