Mamma Mia!

Är jag där igen?
Nej, nej, kan jag inte vända?
Mamma Mia!
Du är här igen
Säg, säg, kan du va den enda?

Åååh, mamma mia (fia), jag tror jag är kär!!

Inte kär i en pojke och inte kär i en flicka, utan jag är kär i en film!!
Jag är varken homo-, hetero- eller bi- sexuell. JAG ÄR FILMOSEXUELL.
Jag vet att det här kan komma som en chock och en besvikelse för er mina kära föräldrar då jag tyvärr inte kan ge er några barnbarn, det får Tobias och Markus stå för, och ni kommer inte få hålla nått fint stort tal på mitt bröllop. Men jag kan lova er något mycket bättre än det där, gratis bio! 


Som ni kanske förstår så har jag varit och kollat på den berömda filmmusikalen Mamma Mia ikväll, det var det trevligaste jag har gjort på länge, jag satt och gnuggade mina öronsnibbar och bara myste under hela filmen. Jag var där med sundsvalls coolaste brudar, Emelie och Martina. Vi satt med ett stort leende på läpparna hela tiden, gungade i takt med musiken och Oooade, Aaaawade och skrattade högst i hela biosalongen, jag tror tom att Emelie lyckades klämma fram en liten tår. :')


Varje gång en låt körde igång så ville man bara ställa sig upp för att dansa och sjunga med. Undra vad som hade hänt om vi hade gjort det? Hade det blivit som i en amerikansk film och alla andra också hade ställts sig upp och sen helt plötsligt så dansar alla samma dans, det flyger popcorn överallt och en stor discokula har intagit taket? Eller hade det bara blivit pinsamt, då vi står där och dansa helt själva, popcornen kommer flygandes mot oss och efter ett tag så tänds lampan och vi blir utslängda. Det är ingen som vet och vi kommer antagligen aldrig få reda på det.  


Filmen får 5 av 5 korvar, fem goda lithells korvar med ketchup och rostadlök på!


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: BerntArne

åååhhhhh filmen alltså! den var underbar, jag blev så glad av den=D sen att man såg den med dig och Martina höjer de bara SUPER MYCKET!

2008-08-12 @ 01:01:48
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: another filmosexuell

den var så jäkla bra! jag skratta, grät, sjung, dansa! asså vad mer kan man göra på en bio? men jag bara satt och vänta på att någon annan skulle ställa sig upp och dansa så jag kunde joina! men det vart ju aldrig! jag är också filmosexuell!

2008-08-25 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0