mitt sommarlov

Fredag den 13 juni. Sommarlovet börjar.

Mån 16 - tor 19 juni. Sommarjobb på hästhagen. En hel dag på dagis är ungefär som en hel dag på ett gym, fast roligare.

Tor 19 - sön 22 juni. Midsommar uppe i skogen.

Mån 23 juni -  fre 4 juli. Ännu mer jobb. Ännu mer blod, svett och tårar. Och ännu mer kycklingen å räven.

Fre 4 - lör 5 juli. Svegs lilla Grisfest. Hmm.. Men om det är en liten grisfest, borde det inte kallas för Kultingfesten då?

Mån 7 juli. Sista arbetsdagen och sen tog jag mitt pick å pack och drog till sundsvall. Norrlands huvudstad.

Mån 7 juli - lör 19 juli. Sniffa sulfit dag in och dag ut.

Lör 19 juli. Åkte karusell på härdalsyran.

Mån 21 juli. Började göra om mitt rum.

Fre 24 - lör 25 juli. Tältning, grillning och brännskador i härjeåsjön.

Tor 31 juli - lör 2 aug. Storsjöyran. DÄR VI ÅT FRUKOST PÅ SAMMA HOTELL SOM DEBBIE HARRY, alltså blondie, vi stod bredvid varandra med mindre än ett kroppshårs mellanrum, hon borde ha känt mina hjärtslag.

Ons 6 - tis 12 aug. Ännu en resa till sulfitstaden, alltid lika trevligt!

Tis 12 - tis 19 aug. Bulgarien, Sunny beach.. ;) Ni får veta allt om den resan när jag har frisknat till och fått tbx orken..
Måndag den 25 augusti. Nytt läsår, nya tag! Det har börjat bra med en dödlig förkylning!

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: sara

säger bara en sak: jag har druckigt TRE road to hell, ta mig till HEEELVETET ;)

2008-08-27 @ 21:06:19
URL: http://sarai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

jag har en väsk tävling jag gärna vill tipsa om

vet många inte många gillar när man tipsar

men behöver fler tävlande

så vore jätte gulligt om du vill kika in den illafall

http://enlitentax.blogg.se/2008/august/vinn-denna-vaska-fran-ingelita.html

2008-08-27 @ 21:25:28
Postat av: marina

MOAHAHAHAHA... dödsförkylningen! Men som sagt, du ville ju att han skulle TA DIG TILL HELVETET! :D

2008-08-27 @ 22:16:24
Postat av: Helena

haha, oj oj oj, vad du får för dina bravader i bulgarien ;D

2008-08-28 @ 18:22:55
URL: http://mrhugo.blogg.se/
Postat av: ebba

HAHA, ser framemot inlägget om Bulgarien:D

2008-08-28 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0