mjölk och bullar

Nu sitter jag här med en bulle i den vänstra handen, ett stort glas mjölk i den högra, skriver med nästippen, smaskar av njutning och småblänger på luftens hjältar. Vi med det kvinnliga könet vet verkligen hur man gör flera saker samtidigt.


Idag har jag haft sommarlovets bästa morgon, först vaknade jag alltför tidigt men tillät mig själv att somna om, sen vaknade jag av att farfar kom in i rummet och viftade med plånboken, "jag hörde att du hade förlorat alla dina kläder", efter många tack och kramar så hoppade jag i min snurresprätt mysdress för att gå och äta nygräddade våfflor med Tobias och mamma, på vägen till köket hittade jag både en hundralapp på mitt bord och en stor burk med farmors nybakta bullar. Vilken lycka!!


Undra om jag ska fortsätta min tur dag med att sticka till konsum för att köpa några tia-lotter och sen klå Tobias och Markus rekord på Guitar Hero. Men först ska jag nog mysa ner mig framför den omtalade filmen Blow. Om jag vågar se den, titeln säger ju det mesta!


Jag önskar er all lycka här i världen .


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Frida

Blow är ju bra! :)

2008-08-05 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0