Tjuvlyssnat i Sundsvall.

En mor ~30/35 och en dotter ~12/13, inne på cubus, båda två var väldigt smala. Modern stod inne i provhytten medan dottern stod utanför.

Mamman: Men den här klänningen var ju jättefin, vill inte du också prova den?
Dottern: Nä den är nog för stor för mig.

Mamman(förtvivlat): Vad säger du?

Dotter(tydligt): Den  är  nog  för  stor  för  mig !!

Mamman(med en arg ton på rösten): Ofta, om den inte är för stor för mig så är den knappast för stor för dig... Du är ju större än vad jag är!!




En tant ~70+ handlade på ica av en 16/17 årig tjej som satt i kassan.

Kassörskan: Det blir 358 kronor. Vill du ha det på summan?

Tanten: Ta det på tusen kronor så är du snäll.

Kassörskan: Okej, då får du 642 kronor tillbaka. Tack hej.

Tanten ställer sig åt sidan ett tag för att räka sina pengar. Sedan går hon tillbaka till kassan igen.

Tanten: Ska jag inte få 742 kronor tillbaka?

Kassörskan(nervös och stressad av den långa kön): Ehh, hehe, jo det ska du nog. Här får du en hundring till. Hehe.

Tanten: Tackar, tackar. Tack så hemskt mycket.

Jag går bakom tanten ut och när hon kommer fram till sin gubbe vid bilen så utbrister hon.
-haha, jag lurade stackaren på en hundring!

  

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA! Den sista var förjävla bra! Och förövrigt gillar jag hur du skriver i din blogg. Den är kul att läsa :)

2008-09-14 @ 14:32:04
URL: http://jenniferfredrickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0