Watch out Sundsvall, Malin is on her way.

Då var dags att packa väskan igen, jobbigt, men lyckligt lottad som jag är så har jag inte så mycket att packa, en till positiv sak med att jag är klädlös. Jag kommer ändå att skratta åt det här i framtiden, så varför inte börja skratta åt det nu på en gång? Plus att jag får ju en sprillans ny garderob. Den sprillans nya garderoben hoppas jag på att hitta sundsvall, åker dit imorgon och ska vara där enda tills på tisdag, så jag har nästan en hel vecka på mig att tömma alla deras butiker. Det ska jag nog fixa. Det enda jag kommer att lämna bakom mig är foppatofflor och fartränder. Jag ska även dit för att påminna alla mediatöntar varför dem saknar mig så mycket. Det kommer att bli en tuff vecka, men är det någon som kan klara av det så är det, jag....... StåååååålMALIN!!!


MohaHAHahaHahaAah. HA!!

BLACKOUT

Oooups. Fel av mig!

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: hp

JA DET TYCK JA! skaru inte köpa ett halsband av mig när du ändå är här?





ömma smek /hp

2008-08-06 @ 13:45:02
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0