But i know the feeling’s still alive

STILL ALIVE...


 


 

Den här låten kom som ett mail på mailen till mig för några veckor sen, det är en låt tillägnad till mig från min blogg. Bloggen skrev den här sången bara minuterna efter jag låst den, lagt nyckeln i en låda, låst lådan, gömt lådan under alla dammråttor och tuggat sönder dammsugaren. Jag har hört på låten flera gånger men jag har aldrig riktigt lyssnat på den, jag har varit upptagen med att drömma mig bort till globen då jag framför denna sång och sedan blir världskänd. Men idag, idag tog jag mig tid till att verkligen lyssna på vad min blogg hade att säga till mig, och jag blir rörd, jag känner hur dessa ord petar på mig långt in i själen och jag känner ångest över hur jag svek min kära vän på det där viset. Tur att det är jag som bestämmer om bloggen ska förlåta mig eller inte, annars hade det varit kört. I know the feeling's still alive sjöng du och se så rätt du hade, bara för att jag hade slängt dig under sängen bland alla dammonster så betydde inte det att jag sluta tänka på dig och bara för att du lämnade min dator så betydde inte det att du lämnade mitt hjärta. Det är trevligt att få smeka dina tangenter igen McDuberg, och hahahah, vem fan försökte jag lura? Se, jag klarade inte ens å vara ifrån bloggen i en månad. Jag brinner för att vara B-Bloggare!


Och nu kommer det jag har saknat mest.

...

CRAPOUT
CRAPOUT
CRAPOUT
och
CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: ebba

jag visste väl att du skulle komma krypandes tillbaka ;D

2008-12-05 @ 23:36:24
Postat av: elin

woho:D

2008-12-06 @ 10:02:57
URL: http://elle77777.blogg.se/
Postat av: fridolf

jippiiee!

2008-12-10 @ 17:46:49
Postat av: stadsbon

dålig updt.!

kommer du till the big city i helgen?

2008-12-10 @ 20:17:36
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0