Just nu, vill jag leva, just nu!

Ja. Just nu ligger jag och kurrar ikapp med tiger under täcket, helt genomfrusen och med en massa rivsår på benen, för när tiger mår gott så tar han fram klorna. Och när han är ilsken. Men inte kan han vara arg nu, eller? Det är väl en katts dröm å vara instängd under ett täcke med mig? Nä han mår gott, så är det! Jag mår också gott, jag har en Harry Potter bok uppkörd i nyllet, en pannlampa där den ska vara och The Eagles i öronen. Ja. Gott. Men synd bara att det är en sak som tynger ner mig. Allt skulle vara så mycket bättre om det var ur min väg. Men jag orkar verkligen inte dammsuga under min jäkla granen nu. Jag visste inte att julgranar var så krävande? Man ska prata med dem, sjunga för dem, dansa runt dem och vattna dem. Jag har såklart glömt å göra allt det där vilket har gett mig ett grönt och stickigt golv. Nä det är nog på tiden att ge den där stackars granen lite vatten, snart! Inte nu, för nu är det Harry Potter som gäller!

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Jonathan the Fabulous

Mwahaha jag har läst alla harry potter! Ska jag berätta sluten på alla? <.<

2008-12-30 @ 21:32:53
URL: http://bloggathan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0