min blåsa försöker hjälpa mig

Varför, kära vän, varför? Jag har gått på toa flera gånger idag, tvinga mig inte att gå igen. Jag orkar inte! Sen så är det inte särskilt miljövänligt, tänk allt papper som går åt, och vatten, och tid. Vad är felet? Lider du av tristess? Gör du det här för att släpa mig upp ur sängen. För isf så lyckas du bra, väldigt bra. Jaha. JA! Nu förstår jag. Du gör så jag måste gå på toa var tionde minut bara för att du vill att jag ska sluta ligga å deppa och gå ut å se världen? Och ta tag i mitt liv!? Herregud. Jag måste nog ha världens mest pedagogiska blåsa. Tyvärr, så tänker jag inte låta min blåsa styra mitt liv. Utan nu tänker jag ligga kvar här och blir det blött så får jag ta tag i det imorgon! För nu tänker jag sova. Punkt slut. Eller, jag ska nog gå på toa en gång till först. Bara en gång till. Sen ska jag sova! Kanske. Jobbigt om den börjar samarbeta med den högre makten bara. Det kanske inte är så bra att göra blåsan sur? Nä, kommer anus in i leken så vill jag inte vara med. Bäst jag gör något vättigt innan jag somnar. Hm. Men vad vill den att jag ska göra, egentligen? Finns det ens saker som är vättiga? Jag prövar med att läsa lite Harry Potter. Då blir den nog glad. Sen så får jag väl bara hoppas på att jag sover gott och vaknar torrt! ... och att det inte blåser lika mycket i blåsan imorgon!

CRAPOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0