härdalsyran vs sundsvall


Chill i bilen till Härdal.

Beslutångesten har lagt sig i mitt huvud precis som sulfitlukten har lagt sig över sundsvall.


Sundsvall eller Härdalsyran?
?narysladräH relle llavsdnuS


Ska jag åka hem på fredag eftermiddag och gå ut och kolla på Gamblers och Nisse Hellberg på lördag eller ska jag stanna i Sundsvall tills på söndag och umgås med mina gamla mediatöntar?  


Jag har ju trots allt varit här i snart över 10 dagar, men jag hur ju i och för sig gått på Härdalsyran varje år i snart 10 år. Nä, nu är det dags att göra den berömda listan. Men eftersom jag arbetar hårt för att få bort alla mina negativa tankar som tynger ner mig, försöka få bort min mörka aura, så tänker jag bara skriva upp plus sen får ni skriva vilket som låter roligast!!


Härdalsyran.

+ Skratta med tvättrena töntar.

+ Tälta på Mattias gård.

+ Karusell

+ Lama dansen, den afrikanska myrslok dansen och bre-smörgås-i-sundsvall dansen.

+ Åka bil med Sören Gustavsson.

+ Se Sara som rödtott.

+ Spara pengar.






Sundsvall.

+ Umgås med mina mediatöntar.

+ Skratta på balkongen.

+ Lukta på sulfiten.

+ Äta ica sallad.

+ Kolla på "Mamma Mia"

+ Träffa Martina, Louise, Ida och Wilma.

+ Spendera pengar.





CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: karin

Hemsk bild malin! Jag ser ut som en fjortis, blä! Förresten så blir det inte camping på mattlars gräsmatta, han har fixat tältplatser på campingen istället:) 80kr/tält blir det.

2008-07-17 @ 09:19:12
Postat av: Anonym

Klart som korvspad du ska komma hit Mallin!

2008-07-17 @ 10:43:13
Postat av: Sara

HÖÖÖÖÖRR DUUUU! VIII SKKKAAAA TÄÄÄÄLLLTAAA! :D

2008-07-17 @ 11:44:29
URL: http://sarai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0