Kiss i byxan och ha det bra,

...ligga lite och fundera.


Varmt om stjärten som en sommardag,

Jag tror jag kissar lite mera!



Termometern visar 30+ och solen blottar sig totalt, det här är en perfekt dag för att ligga ute på beachen, bada, chilla, steka, lyssna på årets sommarplåga och äta glass. MEN det blir inte nå av med det. Nu sitter jag här, inomhus, i pappas stora t-shirt, helt sönderbränd, skriker så fort jag gör en hastig rörelse, äter en falukorvmacka och lyssnar på Johnny Cash kärleksproblem på radio guld. Hade det regnat nu så hade jag inte klagat, tvärtom, då hade jag lyft upp tiger i min famn, hållit fast honom och tvinga honom att kurra ikapp med mig. Men som tur för tiger så är det inget regnmoln så långt ögat kan nå.


Jag införskaffade mig denhär outhärdliga brännan i lördags när jag var i härjeåsjön och badade. Eftersom jag och mina campingtöntar tältade där så var jag konstant i solen från 7 på morgonen till klockan 5 på kvällen. Och såklart så tyckte jag att det var överskattat med solkräm och att "nej jag kommer inte bränna mig", men där fick jag så jag fes. Förövrigt så tror jag att standard replikerna i vårt gäng är "Jag måste gå och fisa" och "Oj, nu fes jag". Men det är mysigt tycker jag, det blir sån härlig stämning i gruppen när vi släpper lös! Tråkigt bara att lägerelden försämrade lukten.


Nä nu orkar jag inte sitta inne längre, jag tror att jag ska sätta mig ute på altan i pappas jobbar overall och ta i tu med mina x antal läxor som Laila gladligen har gett mig!
Jag kan se hur avundsjukan växer i era ögon.  


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, fan vad skönt du skriver! :D



Och lycka till med brännan.. :/

2008-07-28 @ 15:59:21
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se/
Postat av: Towa

Tack! :)

2008-07-28 @ 22:08:05
URL: http://kkato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0