Once I had a love and it was a gas

Soon turned out had a heart of glass



Imorgon bär det av till blåsstaden, östersund, eller stan som dem coola typerna kallar det. Det vankas storsjöyran ihelgen och jag åker dit för att se världens äldsta blondin, Blondie, helt otroligt att hon inte har gått och blivit gråhårig än. Sen så ska jag ju spana in grabbarna som har skäggväxt på överläppen också, mustasch. Det är dem två måstena, men det kommer nog att bli mer av det goda, med tanke på hur jääävla dyra biljetterna var så ska jag verkligen ta vara på varenda minut där öster om sund. Men det kommer nog att bli kul, det kan ju som inte bli nå annat med det sällskapet jag har.


Nu ligger jag i min himmel till säng och laddar in låtar på mobilen som jag ska plugga på i bussen imorgon, bussen som går 0555, det går bussar senare på dan också men "det är mycket roligare att åka kl sex på morgonen" som vi så fint sa det, men nu börjar jag dock känna hur panikångesten intar min kropp då jag varken har duschat, börjat packa eller gjort mig klar på något sätt, och klockan är tio. Måste rusa. Wooooooooooooohm!



Once I had a love and it was a gas
Soon turned out to be a pain in the ass  
/blondie

  

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0