stålmalin goes snickare

Nu sitter Malin och skriver med kanske världens lortigaste fingrar, det ser exakt ut som en treåring har gått lös med svart nagellack på henne, men så är inte läget! Utan nu är det så att superMalin har visat sina skills för pappa och betsat sitt nya skrivbord. Slipat kanterna har hon också gjort. Ja, hon såg ut som en riktig snickare när hon stod där med sina träskor, färg överallt och höll ett stadigt grepp om slipmaskinen. Det var bara skyddsglasögonen som saknades och Torbjörn hade gett henne mvg i träslöjd!


Nå, varför utsätter jag mig för nått sånt här nu då? Varför förstör jag frivilligt mina kläder och dränkte ner mig själv i färg som kommer ta månader att få bort? Jo, det ska jag berätta för er. Jag håller på att göra om mitt rum, mitt rum som har sett exakt likadant ut i över 10 år, mitt rum som hade rött golv, rosa blommor på väggarna och en massa damm överallt. Det ska bli skönt å göra en förnyelse, jag känner att jag har blivit alldeles för cool för rosa blommor, bilbana och tjejlego, WaY TO c00l liXx. PEACES! Hur mitt nya fräna rum kommer att se ut får ni se inom snar framtid. Oooootroligt spännande om jag får säga det själv!


Nu ska jag bada i lacknafta i hopp om att bli lite renare.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: emmaa

tjeeena stumpan :D

2008-07-25 @ 17:45:38
URL: http://asemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0