torrboll

Vad är det för fel på mig? Oh nej, där är en fråga som inte ens fröken ur har tid att svara på, och vi alla vet ju att hon har all tid i världen. Vi byter. Vad är det som har hänt? Min fantasi ligger nere på minus 27 grader och det är sommar. Jag vet att så äldre man blir såsämre fantasi får man. Men... har jag blivit äldre? Jag vet, jag vet, man blir äldre för var dag som går, men det är ju bara fysiskt, mentalt så är jag i mitt tidiga tonår då jag precis upptäckt storleken 65AA på bh:arna. Eller det är iaf där jag vill vara, nu har jag tydligen slutat använda bh för att jag är rädd för att få hängtuttar.


Det kan väl inte vara så förargligt att jag har gått och blivit vuxen? Jag är inte vuxen nog att vara vuxen. Nej, nej. Säg till mig att jag bara fått lite fantasitorka, att jag går igenom en liten fas, och att det går över om jag drick 3 liter vatten/dag eller att man kan köpa något speciellt piller på apoteket, eller från någon medelålders gubbe som trivs på parkbänkar, som gör mig till den tönten jag brukade vara.


Den tönten som köpte en banan enbart för att den var helgrön, den tönten som brukade skriva om bajs och andra slags gaser som ändtarmen bjuder på. Jag vill inte vara den tönten som köper en banan enbart för att det är nyttigt, jag vill inte vara den tönten som har fantasitorka och det enda hon kommer på att skriva om är just fantasitorka. Jag saknar mina bajsinlägg, jag saknar hur jag spinner som en fet katt och skrattar i min ensamhet när jag skriver dem. Vi får alla be snällt till Muhammed att jag får tillbaka min efterlängtade fantasi inom snar framtid, vad ska jag annars ha som tidsfördriv en regnig dag/natt som denna??



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

hahahaaha, du knäcker mig malin duberg!

2008-07-16 @ 14:19:08
URL: http://sarai.blogg.se/
Postat av: BerntArne

men du har ju din fantasi malin!

detta inlägg var klockrent=D som alla dina!

2008-07-16 @ 22:16:12
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0