Danskungen och hörntryckar-Malin

I lördags var det dans på logen i Svegs folkpark, det var en lugn och trevlig kväll, inte så överdrivet med folk, men jag nöjde mig med dem som fanns. Det bjöds på bugg och foxtrott till Zlips, där Åke självklart var kungen på dansgolvet och jag stod och tryckte i ett hörn och suktade efter att få dansa med honom, med avundsjuka i ögonen såg jag hur damer efter damer fick sig en dansrunda som dem aldrig kommer att glömma medan jag fick nöja mig med Anna. Det är lika bra jag ger upp, Åke är för bra för mig.


Överlag var kvällen bra, det var varmt och mina skämt var på topp, haha jag är så rolig, ni ska nu få ta del av två av dem bästa skämten jag bjöd på under kvällen.  


1. Sandra hade nyligen kommit hem från att hon har varit i sthlm och kollat på Kiss.

 Jag till Sandra: Heeeej, blablabla... Nå, var Kiss bra, eller var dem bajs? Skratt.


2. Jag fick smaka Mer av Robin, och sen efter ett tag så tryckte han upp flaskan i ansiktet på mig igen och då möttes han av ett tvättrent svar...  

- Va? Ska jag dricka mer? Haha, skratta åt mig, haha.


image36
Åke och jag.


CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha jag skrattar åt dig malin=D

2008-06-04 @ 10:34:58
URL: http://www.emelie91.blogspot.com
Postat av: emelie

hahaha jag skrattar år dig malin=D
(de blev fel adress)

2008-06-04 @ 10:35:40
URL: http://www.mlieee.blogg.se
Postat av: sara

jag skrattar också åt dig.... men mest åt mig själv. eller rättare sagt, jag panikgråterskrattae i något som kan liknas vid ett hysteriskt anfall, är du frisk nu förresten?

2008-06-05 @ 20:42:36
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0