Sommar-yey-jobb.

Dagen började bra, solen sken, jag lurade Tobias att jag hade gått upp tidigt för att baka chokladbollar och jag åt en redig portion med gröt. Jag tycker att det är kul att äta gröt, man känner sig så brutal och stark när man gör det, härlig känsla! Sen var det bara för mig och min grötstarka kropp och cykla till hästhagen... Ooooch där bröt helvetet ut. Okej, nu ljög jag! Men dem sista två timmarna började jag fråga mig själv varför jag valde dagis!? Jag kunde tyvärr inte komma på nått bra svar eftersom jag inte ens kunde höra mina egna tankar.


Nä, nu låter jag negativ, och det är nog för att jag har sovit dåligt de närmaste tre dagarna, men i natt kommer jag garanterat sova som en stock, vilket betyder att jag kommer bli jätte pigg imorgon och då kommer dem där små livet bli helt utpumpade istället för mig och dem kommer att fråga gud varför jag valde dagis!? Tyvärr så kommer dem inte få nå svar för jag kommer stå och skrika vid deras öron.


Jag mååste sooooova! Snark!



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Sara

annars kan du ju få mitt jobb.. sitta 6timmar i streck i någon sketen turistinfostuga där man får ca 1 kund/dag :) Tänk dig malin, nu är du alla barnens stora idol. hur känns det? :D

2008-06-16 @ 17:14:47
URL: http://sarai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0