Tjuvlyssnat


Två fjortiskillar sitter och snackar om skolan.

Kille 1: Och så har det börjat en bög i klassen.

Kille 2: Aa just det, jag hörde nåt om det... Hur är han?

Kille 1: Fett skum och så.. går omkring och typ.. läser böcker och sånt!



Två fjortistjejer sitter mitt emot varandra. Det börjar lukta bränt i vagnen.

Fjortis 1: Det luktar bränt.

Fjortis 2: Mm... Du har väl tänkt.

Fjortis 1: Va?

Fjortis 2: Du har väl tänkt.

Fjortis 1: Vadå du har väl tänkt?

Fjortis 2: Det luktar ju bränt... för att du har tänkt.

Fjortis 1: Asså... Jag fattar inte.



Ett gäng gymnasietjejer ~16. sitter vid ett bord, och diskuterar länder som de kan välja till ett arbete.

Tjej 1: Palestina, är det ett land?

Tjej 2: Nej, det är ju en sjal!

Tjej 1 och resten vid bordet tittar skeptiskt på Tjej 2.

Tjej 2: Ja, du vet, en sån där svart-vit...    (DAH´)



(Två tillpiffade tjejer ~15 sitter och diskuterar ragg på utlandsresor.)

Tjej 1: Han kollade på mig hela tiden, det var skitäckligt. Han var mycket äldre än mig och riktigt slemmig. Mamma sa åt mig att hålla mig ifrån honom, hon trodde han var en pimp eller nåt.

Tjej 2 (ser undrande ut): Men pimp är ju något bra ju!

Tjej 1: Neeej, du är såå puckad. Pimp betyder ju typ hallick!

Tjej 2: Ha! Undrar vem som är puckad, det betyder inte alls tallrik.



Hahhaha, det fick mig att börja skratta iaf!!
- Det här är bra för mitt självförtroende

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: sara

"det betyder inte alls tallrik..." HAHAHA, jag tror jag har skrattat åt den där i fem minuter nu :D

2008-06-29 @ 15:49:44
URL: http://sarai.blogg.se/
Postat av: BerntArne

haha malin=D

jag tror hon kommer hem på söndag eller måndag

jag hoppas verkligen de, detta är JOOOOBBIIIIIIGT för mig

att bara vara halv liksom...

2008-07-05 @ 18:49:22
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: martina the man

malin jag är tillbaka, men ska dra till min stuga, men sen när jag är tillbaka ska du laga mig en lax a la malin! :D har saknat dig!!!

2008-07-13 @ 20:56:19
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0