Damn, I'm on fire.

Nu när jag har börjat med det här så kan jag inte sluta. (det där kommer att vara en lögn om några dagar)
Och jag vet exakt hur jag ska göra för att få mina läsare å stanna.
Jag är född till att vare en B bloggare.

Undra om jag ska skriva en liten bit om alla på hela jorden?
Då kommer jag lätt hamna i topp, vilket betyder att jag kanske kommer att hamna på första sidan i "Tidningen Härjedalen" vilket har varit min dröm sen barnaben. 

RIKSKÄNDIS.

Det skulle ha varit fett koowlt.

Iaf, anledningen till att jag skrev det här inlägget är inte att skryta om hur fett ball jag är utan jag behöver hjälp, eller smakråd eller vad ni ungdomar kallar det nu för tiden.

Jag, blondinernas blondin. Funderar över att gå från blondi till browni?
Hitt eller miss? Kass eller dass? Slav eller kung?

Jag vill höra exakt va ni tycker. Det va allt Malin Duberg kunde ge er idag.


och ist för att säga hej då, så säger jag, VI SES.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: elin

vad hände med lockarna?
kanske brunett, då kan du ju iallfall försöka lura nya människor att du är smart;)

2008-03-12 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0