Frida Trygg


Frida är en så där sak man blir gald av 
Frida är en så där sak som alla borde ha.
Hon är en sak som står högt upp på önskelistan.
Hon är annanasen i salladen.
Hon är det nyttiga i dollarstore chips.
(-som förövrigt är svergies nyttigaste chips)
Frida är en sak som alla vill ha.
Frida är en sak som alla borde ha.
Alla borde få bära med sig en liten Frida i fickan hela tiden.
Hon borde finnas och köpa på pressbyrån,
och preem eftersom pressbyrån finns inte finns i stor Sveg.
Och hon borde absolut inte bo i Gävle.
Utan hon borde vara här med mig.
Gå ut och gå med mig varje dag.
Göra sallad.
Sova på gatan.
Du borde vara här hos mig.
Så jag, Ryan, kan rädda dig, Marissa, från allt.

Ni som känner att ni saknar något/någon här i livet och har aldrig träffat Frida.
Då vet jag vad felet är.

I really do miss you Frida/Bröd/Fralla/Fredag.

CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilket söt "dikt", egenkomponerad och allt :D

2008-03-12 @ 20:35:46
Postat av: Anonym

Jävla gullunge. du är bäst!!

2008-03-12 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0