glass i stora lass.

"Mamma, kan inte jag få glass?"
"MEN, du ska få glass"
"Jag vill ha glass, jag, jag, jag vill ha glass.

Så skulle min bästa vän sjunga med sin vackra Elvis stämma om han var i mina skor för ett litet tag sen.


Jag fick min glass.

Jag åt upp min glass.

Nu vill jag ha en till glass.

Vilken tur att jag tänker med magen så att jag köpte två glassar.


Nu tänker alla ni som känner mig bra.

"VA?? Köpte hon bara TVÅ glassar? Vad är det för fel?"

Men nu kan vara lugn för jag köpte en mozzarella feat soltorkadtomat feat shalottenlök  paj också som jag var tvungen att göra plats för.

Men innan jag hitta den så var jag nära på att köpa ett helt paket med spindelmannen glass, så jag är inte sjuk.


Nej, nu ska jag smälla i mig glass numero dose.


 


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: martina

spindelmannen glass är fan den bästa! så jäkla god, och jag har hört att man pissar blått, spännande!! :P

2008-04-08 @ 17:42:52
URL: http://martinapersson.blogspot.com
Postat av: Mullin.

Ja, fasst den hade inte varit lika god om man inte blev blå på tungan. Men att man PINKAR BLÅTT? åh, jag måste bara köpa sån nu.

2008-04-08 @ 17:56:40
URL: http://McDuberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0