I still got it.

Yes, I'm still on fire.

Termofebern visar fortfarande 38+

Jag börjar nästan tro att det är min normaltemp, eftersom jag har haft det sen i måndags.

Alltså snart i en hel vecka. ?

Jag är säkert dödligt sjuk eller nått. Spännande.


Mamma och pappa vill att jag ska åka till farbror doktorn, men Malin vägrar.

Aldrig, man får bara vänta i timmar och när dem väl ropar upp mitt namn, eller vad dem tror är mitt namn, Malin Duvberg, så får man alltid någon snuskig läkare som smeker en på ryggen och med en äcklig andedräkt säger "Ta av dig tröjan så ska jag få känna lite på bröstet"

Sen så brukar felet vara att jag skulle ha bytt batteri på termometern för en månad sen.

Då har man utsatt sig själv för det där helt i onödan.


Nej, då ligger jag hellre hemma och köper mig pank på tradera och lyssnar på Harry Plopper.


Ja, ni hörde rätt. Lyssna på Harry Plopper.

Det är så att jag frivilligt har laddat ner alla Harrys 7 ljudböcker, och dem är på engelska.

Det är faktiskt kul för jag förstår precis vad dem säger.

Vilket jag inte förstår hur?

Kanske för att jag har sett filmen innan så jag vet exakt vad som händer i tur och ordning?


Så går det när man är varm och uttråkad.


Nä, nu måste jag dra, Harry kallar på mig.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: Elin

vad söt du är. Jag tycker du ska gå till farbror doktorn och mig bör man lyssna på!

2008-03-16 @ 17:39:12
URL: http://elle77777.blogg.se
Postat av: elvira ^^

jaa gör som elin säger, låt farbror doktorn få känna lite på dig x)

2008-03-17 @ 10:18:01
Postat av: martina

haha söt malin! men det är så sant så sant! doktorer är läskiga som tusan! :P

2008-04-08 @ 17:34:55
URL: http://martinapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0