Svikare

Jag har så många gånger kallat dem som går från blond till brunt hår svikare.

Och imorgon så är det jag som är den där svikaren.

Hör och häpna, jag har tagit mig mod till att färga håret brunt.


Jag gruvade mig tom över att ringa och boka tid och jag tänkte om det inte finns någon tid på torsdag så kommer jag inte att göra det, för att det skulle vara som ett tecken att jag gjorde ett misstag.

Men nu fanns det en tid, jag tror ändå att det är ett misstag och jag är skit nervös.


Jag har ju trots allt varit blondin sen jag föddes, så jag har ingen aning om hur jag kommer att passa i det eller hur jag kommer att tycka om det.

Men om jag inte gillar det så finns det ju alltid yes diskmedel. Tacka gudarna för det.

Jag har iaf hitta en färg som jag tycker jätte mycket om,  Kastanjebrut

image7
Va tycks? Kass eller Dass?

CRAPOUT
.


Kommentarer
Postat av: w

MALIN, gud vad jag äskar dig.
du kommer verkligen verkligen passa i bruuuunt hår.

2008-03-19 @ 23:20:28
URL: http://vilmaaaa.blogg.se
Postat av: frida

det blir snyggit! Lova att lägga in en bild, åtminstonde skicka en till mig på msn :)

2008-03-19 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0