Termofeber helvete.

I tio dagar nu har jag haft över 38 grader feber.

Är det här normalt?

Är det fel på mig eller är det fel på termofebern?

Jag blir seriöst galen här, sitta inne och kolla på program efter program och öppna kylskåpet var tionde minut.
Det här är inte bra för beachen 2008.



Några tecken på hur galen jag verkligen har blivit.


-          Jag läste ut 2 Eva och Adam böcker på en dag, jag rekommenderar dem inte.

-          Jag har laddat ner alla Harry Potters ljudböcker, vilket är 7 st och dem är på engelska.

-          Jag har laddat ner hela första säsongen av Gilmore grils.

-          Jag läser bloggar som om det vore intressant.

-          Harpan, Spindelharpan och Kungen är för tillfället det roligaste som finns.

-          Jag har tom fundera på att jag ska tatuera mig, en smiley på foten.


TA MIG HÄR IFRÅN.



CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: elin

jag tar cykeln nu på en gång och styr mot sveg!
(obs, vill gärna ha en kanelbulle och mjölk när jag efter flera timmars cyklande kommer.)

2008-03-19 @ 17:00:40
Postat av: Sara

inte att glömma, du kan hela kanal 5s tv-tablå! det äär mästerligt malin

2008-03-20 @ 23:02:40
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0