Min 4 på Stureplan

Nu sitter jag här i min lilla 4 på Stureplan, ska snart hoppa på 609 för att åka mot CITY och inhandla ica sallad lyx, sedan bär det iväg mot det utslitnarövhålet, men först så måste jag diska upp det sista här och dra dammsugaren några drag så min pappa blir stolt  när han kommer hit.


Jag har i alla fall haft en ljuvlig vecka, i både den kungliga huvudstaden och sulfit staden. Men mer om det får ni veta när jag har anlänt till härliga Härjedalen.


Den som väntar på nå gott, vänta alltid för länge, men det som inte dödar, härdar.


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

stuuuuuureplaaaan. Very flashy malin, vänta bara tills du kommer hem till lingonstigen!

2008-05-04 @ 19:09:25
URL: http://sarai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0