Skin upp allesammans.

Nu har ju jag varit lite frånvarande på sista tiden men det är inget å vara ledsen för, jag kände mig först lite som en svikare för att jag inte har lagt ner så mycket tid på mina älsklingar, det vill säga pappa och Sara för det är endast ni som läser, men jag gick till Muhammed och bikta mig och han sa att det är inget att sitta att ha ångest över utan jag ska bara smyga in här lite lätt men några charmiga ord så att ingen märker att jag har varit borta.


Fan, nu avslöjade ju jag min brillianta plan här för er.


Jag får börja med en stört skön låt istället så får jag gå och prata med Muhammed igen och så får vi se vad jag ska göra av mig själv. Det här funkar bara inte.

image32
image33

http://www.youtube.com/watch?v=nIHP9o6X6D8



Lyssna, gunga med lite lätt och njut.
Men det sker på egen risk för jag vill inte få en massa kommentarer sen där ni skäller ut mig för att ni har blivit beroende av droger.
Det skulle varken jag eller Muhammed klara utav.


 

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0