ansiktebok

HAHAHAHA. Haha. Hehe. Hee. He. Heeeelp!


Jag har nu tagit ett kliv ut i vuxen världen och skaffat mig en facebook. Vad sa jag? Jo, jag ha skaffat facebook. Vad är det här för slags skämt? Jag förstår ingenting. Precis, jag förstår ingenting av den där sidan! Vad ska man göra? Och varför? Är det som lunarstorm? Eller bilddagboken? Nä, den där sidan skrämmer mig, den är så .. vit? Den ser så sjukhusaktig ut. Och så har jag hört att man aldrig blir av med den? Precis som en hemsk sjukdom. Åh det här gör mig nervös. Varför skaffade jag den? - Ah juste, Sara berättade att hennes kära mor har skaffat en och lägger ut fina bilder på Sara, och förhoppningsvis på Sören, och det kan jag ju inte missa för allt i världen. Och inte ni heller. Så jag råder er att bli ansiktevän med en viss Desirée! Då ska ni få se på gosaker.


SEE YOU ON FACEBOOK, DUDES!


CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: frida

JAAAA BRA

2008-11-07 @ 17:05:46
Postat av: Sara

DU KOMMER INTE ÖVERLEVA EFTER ATT DU SETT BILDERNA PÅ MIG

2008-11-07 @ 19:12:39
URL: http://sarai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0