en söndagsmorgon då den är som bäst


Igår hade jag en perfekt början på en söndag, då det första jag ser när jag stiger upp på morgonen är hur pappa sitter och garvar hejdlöst till den här bilden. Och att han hade lagt den som bakgrundsbild tycker han ju självklart var ännu roligare och skrattar ännu mer. "Smickrande bild" fick jag ur mig och "Ja men det är ju sådär du ser ut" fick jag till svar, jag märkte genast hur pappas skojfriska skratt blev mer påklistrat och han blev lite nervös, då förstod jag att han hade insett att det är hans gener som är grunden till detta fagra utseende. Efter ett tag blev han tyst och gick!

CRAPOUT


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHA

jag dör

seriöst

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG, PUSS!

2008-11-05 @ 18:43:00
URL: http://sarai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0