kärleken till min hjärna

Jag har nått emot min hjärna. Och den har nått emot mig. Fast vi inte känner varandra, vi har aldrig ens träffats, så driver vi varandra till vansinnet. Mina två hjärnhalvor sitter långt här ifrån och smider onda planer och spelar mig en massa spratt. Dem sitter säkert och chillar vid nån strand i Bahamas med en varsin drink i handen. Nykter är de då inte. Och sedan utsätter de mig för allt djävulskap dem kan komma på. Om jag bara fick chansen att åka iväg och hämta dem. Den dagen jag får tag på dem där jäklarna alltså. Den dagen ska dem få pina för allt dem har gjort mot mig. Jag ska operera in de där dem hör hemma, i en varsin skinka, och jag ska dagligen bjuda dem på en överdos av gaser från "the dark side of ändtarmen" som jag har gått och sparat på i en oändlighet. Sen när dem inte kan genomlida nå mer, då dem ställer sig på sina bara knän och verkligen ber om förlåtelse, då ska jag först släppa drottningfisen och sedan ska jag skita ut dem och spola ner dem i toaletten tillsammans med en pannlampa, gummi anka och en karta som visar vägen tillbaka till Bahamas. Sen ska jag be till Muhammed och se till så han dränker dem på vägen!! MoHa-ha-hahAhaHa!!

CRAPOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0