Kent Arne Torsten Duberg

Det är min far det. Och idag är det fars dag och då är det min plikt som dotter att gratta honom. Men det tänker jag inte göra. Nä! Vad ska jag gratulera honom för? Grattis för att dem valde ut en random dag i kalendern och döpte den till Farsdag. Här, skrapa din trisslott och var glad. I och för sig så kan jag ju gratulera han för att han har fått en sån underbar dotter, men det behöver man väl inte ha en speciell dag för? Nä det gör jag varje dag ändå. Så istället för att gratta min far så tänker jag tacka honom. Inte bara för att det är fars dag utan för att han är min far!! Jag vill tacka honom för allt bra han gett mig, som ett bra liv, mitt sinne för bajs och mina hakor, och allt bra han gjort för mig. Men mest av allt vill jag tacka honom för att han är Kent Arne Torsten Beata Duberg!!

... Herregud va jag kommer få fina julklappar i år!!




CRAPOUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw

2008-11-09 @ 16:38:57
URL: http://sarai.blogg.se/
Postat av: Beata

I love You.....

2008-11-09 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0